Esteu aquí

L22 funcionarà durant el mes d’agost

La línia que connecta la nostra ciutat amb l’Hospital Universitari de Bellvitge manté actiu el servei durant el mes d’agost amb el seu horari habitual, de 7 del matí a les 3 de la tarda.

Bus L22 Bellvitge

dimecres, 10 juliol, 2024 - 11:30

La línia d’autobús L22 continuarà funcionant durant el mes d’agost. A diferència de l’any passat, es continuarà prestant servei amb les mateixes condicions que fins ara: de dilluns a divendres, de 7 del matí a 3 de la tarda amb una freqüència de pas d’una hora. En sentit contrari, el primer servei comença a les 7.30 h a l’Hospital Universitari de Bellvitge.

Recordem que l’itinerari comença al costat del centre d’atenció primària Ramona Via i continua cap a l’avinguda del Remolar. Des d’allà, circula fins a l’estació de Rodalies i surt de la ciutat per l’avinguda de Josep Anselm Clavé. Després de travessar el riu, fa parades a les cotxeres de TMB i a l’hospital oncològic, finalitzant el recorregut a l’accés principal de l’hospital i urgències. En el sentit contrari, s’atura als mateixos carrers de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 setembre, 2025 - 15:00

Canvis al servei de tren per obres a l’estació de Castelldefels del 22 al 28 de setembre

El servei entre Gavà i Sitges quedarà interromput i hi haurà autobusos...

dilluns, 15 setembre, 2025 - 12:15

El Prat se suma a la Setmana Europea de la Mobilitat 2025

Activitats i promocions per fomentar una mobilitat més sostenible, segura i...