Esteu aquí

Josep Pérez Moya, nou director del Servei Català del Trànsit

És regidor de l'Ajuntament del Prat per ICV.

dilluns, 11 desembre, 2006 - 09:17

El regidor d'Iniciativa per Catalunya-Verds a l'Ajuntament del Prat, Josep Pérez Moya, ha estat nomenat director del Servei Català del Trànsit en substitució de Rafael Olmos, que passa a ser director general de Policia.

Pérez Moya ha exercit com a tinent d'alcalde des de l'any 1983 amb diverses responsabilitats, entre elles, la de regidor de Seguretat Ciutadana, Via Pública i Mobilitat entre els anys 1995 i 2003, període durant el qual també va ser conseller de l'Entitat Metropolitana del Transport  i membre del Consell d'Administració de l'Institut Metropolità del Taxi.

A més, entre el 1999 i el 2003 va ser vicepresident de la Diputació de Barcelona i actualment és membre de la comissió executiva d'aquesta entitat, a més de regidor de l'Ajuntament del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 setembre, 2026 - 22:45

El Ple municipal del Prat referma el seu posicionament contra l’ampliació de l’aeroport

El consistori aprova amb els vots favorables del Prat en Comú, ERC, el PP i...

divendres, 18 setembre, 2026 - 12:45

Les alcaldesses del Prat i de Garrovillas participen a la celebració a Extremadura de la Diada Nacional de Catalunya

L’alcaldessa del Prat, Alba Bou Jordà, ha assistit als actes com a...

dimarts, 15 setembre, 2026 - 16:00

L’alcaldessa del Prat qualifica d’“irresponsabilitat” insistir en l’ampliació de l’aeroport i recorda que no està validada per Europa

La batllessa Alba Bou Jordà denuncia la manca d’informació i transparència en...