Esteu aquí

Josep Pérez Moya, nou director del Servei Català del Trànsit

És regidor de l'Ajuntament del Prat per ICV.

dilluns, 11 desembre, 2006 - 09:17

El regidor d'Iniciativa per Catalunya-Verds a l'Ajuntament del Prat, Josep Pérez Moya, ha estat nomenat director del Servei Català del Trànsit en substitució de Rafael Olmos, que passa a ser director general de Policia.

Pérez Moya ha exercit com a tinent d'alcalde des de l'any 1983 amb diverses responsabilitats, entre elles, la de regidor de Seguretat Ciutadana, Via Pública i Mobilitat entre els anys 1995 i 2003, període durant el qual també va ser conseller de l'Entitat Metropolitana del Transport  i membre del Consell d'Administració de l'Institut Metropolità del Taxi.

A més, entre el 1999 i el 2003 va ser vicepresident de la Diputació de Barcelona i actualment és membre de la comissió executiva d'aquesta entitat, a més de regidor de l'Ajuntament del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 8 maig, 2026 - 13:30

Els Mossos d’Esquadra feliciten l’agent de Policia Local Joaquin Lay per la seva trajectòria en la lluita contra el narcotràfic

El reconeixement es va lliurar durant el Dia de les Esquadres de la Regió...

dimecres, 29 abril, 2026 - 18:30

El ple dona suport als treballadors de l’empresa Serra Soldadura

L’Ajuntament insta la Generalitat i el Ministeri d’Indústria a intervenir per...

dimarts, 28 abril, 2026 - 11:00

“Penjar els delictes a les xarxes i no denunciar-los genera alarma social i ens dificulta la feina”

Entrevista a l’intendent Rafael Pino (Policia Local) i a l’inspector Fran...