Esteu aquí

Joan de la Paz, cap de transformació digital de l'Ajuntament del Prat, serà un dels 12 experts que assessorarà el Govern per modernitzar l'administració catalana

divendres, 8 novembre, 2024 - 09:30

Joan de la Paz, enginyer informàtic i cap actual de transformació digital de l'Ajuntament del Prat, dirigirà la comissió per a la transparència de la traçabilitat dels tràmits i serveis del fòrum que impulsa el Govern de la Generalitat amb la missió de modernitzar l'administració catalana. Sota el nom ‘Comissió d’Experts per a la Definició de l’Estratègia de Transformació de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i la Millora dels Serveis Públics’,  estarà format per dotze persones expertes -gerents, consultors, economistes o investigadors- escollides pel catedràtic de ciències socials i polítiques de la UPF, Carles Ramió, per tal que elaborin propostes de canvi en dotze àrees. 

El comitè haurà d'abordar reptes en àmbits tan diversos com la simplificació normativa, la digitalització de l'Administració, la millora de la transparència, el canvi dels mètodes de selecció dels empleats públics o les lògiques de nomenament dels directius públics

L'Ajuntament del Prat, compromès amb el Govern Obert

L'elecció de Joan de la Paz posa de manifest l'expertesa i el compromís del consistori pratenc amb el govern obert i la transformació digital, reconeguts en diverses ocasions pel Consorci de l'Administració Oberta de Catalunya. De fet, l'Ajuntament va participar el 2022 junt amb aquesta entitat en una prova pilot a nivell europeu d’identitat digital autogestionada, un projecte pioner vinculat a l'ús de la tecnologia blockchain

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 25 setembre, 2025 - 08:45

L’Ajuntament del Prat mobilitza els primers 250.000 euros per al Pla Clima Escoles

El plenari municipal ha aprovat una declaració institucional contra el...

divendres, 19 setembre, 2025 - 14:00

L’Alcaldessa demana sumar esforços a la Generalitat per climatitzar escoles i instituts

La reunió també ha servit per requerir a la consellera més suport en...