Esteu aquí

Ja podem llegir el recull del "Conte inacabat", elaborat per escolars

L'objectiu d'aquesta activitat és promoure l'ús de les noves tecnologies i fomentar l'escriptura i l'hàbit lector entre el públic escolar.

dimecres, 6 maig, 2009 - 10:00

Més de 150 alumnes de primària de cinc escoles de la ciutat (CEIP Bernat Metge, CEIP Joan Maragall, CEIP Ramon Llull, CEIP Mare de Déu del Carme i CEE Can Rigol) han participat a la segona edició de El conte inacabat.

Aquesta és una activitat organitzada pels @tics (aules de tecnologies i la comunicació) de la ciutat, que té per objectiu promoure l’ús de les noves tecnologies, com a eina de comunicació i treball en xarxa, així com fomentar l’escriptura i l’hàbit lector entre el públic escolar.

L'activitat es va iniciar el 16 de febrer, amb l'obertura d'un bloc amb tres inicis d'històries. Posteriorment, i fins al 6 d'abril, els i les participants hi han anat deixant la seva empremta. Amb totes les aportacions dels nois i noies s’han construït tres contes col·lectius amb múltiples finals.

Compartir

Noticies relacionades

Lliçó inaugural del curs 2025-2026

dimecres, 10 setembre, 2025 - 12:45

La lliçó inaugural puja el teló del curs escolar 2025-2026

L’acte, amb la ponència de David Bueno "Pantalles i cervell: què ens diu la...

dilluns, 8 setembre, 2025 - 15:15

Més de 8.300 alumnes del Prat comencen avui el curs escolar

Divendres arrencaran també les classes de batxillerat i formació professional