Esteu aquí

Ja està disponible la Guia d’Activitats d’Estiu al Prat

Els diferents terminis d’inscripció arrenquen el 16, 17, 18 i 19 de maig i els tràmits es podran fer per Internet i presencialment

Guia activitats d'estiu

dilluns, 24 abril, 2023 - 14:00

Gairebé 40 propostes, de diversos àmbits i pensades per a diferents edats, conformen l’oferta d’activitats d’aquest any perquè la canalla gaudeixi de l’estiu al Prat. Els períodes d’inscripció començaran de forma esglaonada, en funció de la tipologia d’activitat. L’Ajuntament facilitarà l’accés a les propostes als infants de famílies amb rendes baixes.

La Guia d’Activitats d’Estiu de 2023, que ja es pot consultar, integra aquest any un total de 38 propostes organitzades per l’Ajuntament o per entitats esportives, culturals o de lleure. El gruix d’activitats es desenvolupa els mesos de juny i juliol, però n’hi ha algunes de disponibles també a l’agost i/o setembre.

Un cop decidida quina és l’activitat o activitats que ens interessa cal fer la inscripció. Els períodes comencen el 16 de maig, per a les de cultura, lleure i educació; el 17 de maig, per a les de bàsquet; el 18 de maig, per a les activitats aquàtiques; i el 19 de maig, per a la resta d’activitats esportives. El tràmit es pot fer per Internet, a online.elprat.cat i amb el suport, si escau, de l’OAC 360, o bé presencialment a l’entitat organitzadora. Les inscripcions seguiran obertes durant l’estiu, sempre que hi hagi places.

Per facilitar l’accés a les activitats d’estiu a tots els infants, entre l’1 i el 28 de febrer, es va obrir un període de sol·licitud d’ajuts per a famílies amb una renda anual igual o inferior a la publicada a les bases reguladores corresponents.

Tots els infants i joves inscrits a les propostes rebran, com cada any, una samarreta com a obsequi de l’Ajuntament. La informació completa sobre les activitats la trobareu a www.elprat.cat/activitats-destiu-al-prat.

L'any passat, un total de 3.599 infants i joves del Prat es van inscriure en alguna de les activitats d'estiu, la xifra més elevada registrada fins aleshores, superant els registres previs a la pandèmia. En total, es van tramitar 10.920 inscripcions, de les quals 7.481 van ser d’activitats esportives, 1.784 d’educatives, 1.314 de lleure i 341 de culturals. Amb aquestes activitats, es va fomentar un estiu saludable, actiu i segur per als joves i infants de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 11 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova les jardineres de la ciutat

L’objectiu de l’actuació és millorar notablement les jardineres de la ciutat...

dimecres, 10 desembre, 2025 - 11:00

El cicle de Producció Agroecològica de l’INS Les Salines s’endú el premi al millor gall de raça Pota Blava de la Fira Avícola

El guardó s’emmarca en la voluntat de participació del centre en la...
Imatge gràfica podcast 20.30 Ràdio Agenda Urbana

dimarts, 9 desembre, 2025 - 14:00

Estrenem podcast amb els ODS com a protagonistes

20.30 FM Ràdio Agenda Urbana