Esteu aquí

Instal·lat un punt de recàrrega per a motos elèctriques al Mas Blau

Situat al costat del que ja existeix de carrega ràpida per a turismes i furgonetes, a la pl. de la Volateria

dimarts, 1 agost, 2017 - 12:00

L'Àrea Metropolitana de Barcelona ha instal·lat un punt de recàrrega per a motos elèctriques a l'"electrolinera" situada a la pl. de la Volateria, al parc de negocis Mas Blau del Prat. 

Aquesta "electrolinera" funciona des de desembre de 2015 i permet la recàrrega ràpida elèctrica de turismes i furgonetes. Les motos no poden carregar en un punt de recàrrega ràpida (de 50 kW, amb endolls especials) i ho han de fer amb un endoll normal en un punt de potència de fins a 3,7 kW, com el que s'ha habilitat ara.  
 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...