Esteu aquí

Inspecció de consum a farmàcies, drogueries i perfumeries

S'analitzen els requisits mínims exigibles als establiments pel que fa a la informació als consumidors.

dilluns, 21 juny, 2010 - 11:30

La secció municipal de Salut Pública i Consum, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, comença avui una campanya d'inspecció sobre els requisits mínims exigibles als establiments comercials pel que fa a la informació als consumidors i consumidores.

Els sectors que es visitaran són les farmàcies i les drogueries/perfumeries. L'objectiu de la campanya consisteix en comprovar i donar assessorament sobre la normativa referent a horaris comercials, fulls oficials de reclamació, l'exhibició dels preus de venda al públic i els justificants de pagament, entre altres aspectes.

Informació i possibles sancions
La campanya s'estructura en dues fases: una primera informativa i una segona sancionadora. A la primera visita d'inspecció s'informarà de quins són els aspectes pendents d'adaptació a la normativa vigent i es donarà un termini per corregir les anomalies detectades. A la segona visita d'inspecció es constatarà si s'han corregit o no les anomalies i, si procedeix, s'iniciarà un expedient sancionador.

Aquesta campanya forma part d'una sèrie d'actuacions coordinades entre els Ajuntaments, la Diputació de Barcelona i la Generalitat. Es tracta d'una acció que també porten a terme altres municipis de la comarca amb la finalitat de defensar els drets de les persones consumidores i usuàries.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 desembre, 2025 - 14:00

La Taula de Salut Comunitària del Prat fa balanç de l’any i mira cap al 2026

La sessió de tancament ha permès revisar la feina feta, compartir recursos en...

dilluns, 15 desembre, 2025 - 14:45

Les autoritats atenen el cas d’una menor sostreta al Prat pel seu pare

Si teniu qualsevol informació que considereu que pot ser rellevant,...