Esteu aquí

Iniciem les Tardes Joves TECH a Jardins de la Pau!

Les tardes joves treballaran la Cultura Digital i es realitzaràn cada dimecres de 17 a 19 h

dijous, 14 març, 2019 - 16:15

El passat dimecres 13 de març, vam iniciar les Tardes Joves Tech al Centre Cívic Jardins de la Pau, activitat compresa dins les Tardes Joves impulsades pel projecte Zona Jove.

El projecte Tardes Joves Tech pretén esdevenir un espai de referència al Centre Cívic per al jovent del territori i la ciutat. En aquest espai de trobada les propostes de projectes i activitats dins l'àmbit de la Cultura Digital,  s'elaboren en col·laboració amb els mateixos joves, fomentant la seva participació, apoderament i millora de la relació amb l'equipament.

En horari de 17 a 19 h, cada dimecres, els joves de més de 14 anys del territori i la ciutat podran començar a venir a Jardins a expressar les seves inquietuds i a dissenyar plegats les activitats que els interessin al voltant de la dimensió digital:
Videojocs i torneigs, Creació de Podcast i Guió radiofònic, Hacking i Deep Web són algunes de les disciplines que treballarem al Centre cívic en un espai de trobada i de dinamització comunitària.

Per a més informació, comenceu a seguir-nos al nostre nou compte d’Instagram (@ccjardinspau), a Facebook o al nostre lloc web.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 27 juliol, 2026 - 12:15

La Festa Major 2026 ja té a punt el programa amb música, cultura popular i activitats per a tots els públics

Del 25 al 28 de setembre, la ciutat torna a celebrar la seva festa més xamosa...

dilluns, 27 juliol, 2026 - 10:00

La Trobada de Dones 2026 convida a reflexionar sobre l’edatisme amb el lema "L’edat suma: trenquem estereotips"

Per participar en la jornada, que marca l'inici del curs feminista ala...
clubs_lectura_biblioteca

divendres, 24 juliol, 2026 - 10:00

Els clubs de lectura de la Biblioteca Antonio Martín tanquen una nova temporada

Divuit clubs i més de 260 persones inscrites durant el curs 2025-2026