Esteu aquí

Iniciem les Tardes Joves TECH a Jardins de la Pau!

Les tardes joves treballaran la Cultura Digital i es realitzaràn cada dimecres de 17 a 19 h

dijous, 14 març, 2019 - 16:15

El passat dimecres 13 de març, vam iniciar les Tardes Joves Tech al Centre Cívic Jardins de la Pau, activitat compresa dins les Tardes Joves impulsades pel projecte Zona Jove.

El projecte Tardes Joves Tech pretén esdevenir un espai de referència al Centre Cívic per al jovent del territori i la ciutat. En aquest espai de trobada les propostes de projectes i activitats dins l'àmbit de la Cultura Digital,  s'elaboren en col·laboració amb els mateixos joves, fomentant la seva participació, apoderament i millora de la relació amb l'equipament.

En horari de 17 a 19 h, cada dimecres, els joves de més de 14 anys del territori i la ciutat podran començar a venir a Jardins a expressar les seves inquietuds i a dissenyar plegats les activitats que els interessin al voltant de la dimensió digital:
Videojocs i torneigs, Creació de Podcast i Guió radiofònic, Hacking i Deep Web són algunes de les disciplines que treballarem al Centre cívic en un espai de trobada i de dinamització comunitària.

Per a més informació, comenceu a seguir-nos al nostre nou compte d’Instagram (@ccjardinspau), a Facebook o al nostre lloc web.

Compartir

Noticies relacionades

Leyre Marinas, Maria Rguez, Marta Barrufet, Javi Hidalgo, Maria Roca, Eva Sebastián i Lucía Vílchez.

dimecres, 1 abril, 2026 - 10:15

“A través de la música també parlem d’història, de sociologia, de cultura...”

Entrevista al Book Clubbing, el club de lectura de La Capsa

dimarts, 31 març, 2026 - 19:15

Dansa Metropolitana al Prat: El cos com a territori de llibertat i creació

Danses urbanes, espectacles de sala i activitats participatives han convertit...

dilluns, 30 març, 2026 - 15:00

L’acció paral·lela de la Festa de la Dansa fomenta l’intercanvi i el gaudi compartit

Les entitats participants impulsen dues trobades prèvies per compartir i...