diumenge, 30 novembre, 2008 - 00:39
A partir del 25 de novembre està previst que l'empresa pública de la Generalitat GISA comenci les obres de construcció de l'estació de metro de la línia L9 que estarà situada a l'encreuament de les avingudes de la Verge de Montserrat i del Pare Andreu de Palma.
Està previst que les obres acabin a finals de 2010 o principis de 2011. Aquestes obres faran variar els accessos a La Capsa.
Pel que fa a les línies d'autobús, les obres suposaran nous recorreguts per a les línies 65, 165, L21, L10 i L78. Podeu consultar els nous itineraris a través del document (Pdf) situat a peu de pàgina.
Aparcament provisional
Per solucionar la manca d'aparcament provocada per les obres, s'ha habilitat un pàrquing provisional al que es pot accedir pel carrer de Pau Casals.
Accessos a La Capsa]
Ara per ara els accessos a La Capsa per Promoció Econòmica i per Pare Andreu de Palma romanen oberts tot i la instal·lació d'una tanca de protecció a la terrassa del centre. Per les persones amb mobilitat reduïda recomanem l'accés per la zona de Promoció Econòmica.
Consulteu els plànols informatius (format Pdf) situats a continuació.
dimecres, 21 maig, 2025 - 12:00
dimecres, 21 maig, 2025 - 12:00
dimecres, 21 maig, 2025 - 10:00