Esteu aquí

Infants i voluntariat del LECXIT gaudeixen dels laboratoris de lectura a la biblioteca municipal

laboratori_de_lectura_escola_josep_tarradellas.jpg

divendres, 12 abril, 2019 - 10:45

Durant el mes de març alguns grups LECXIT dels centres educatius del Prat, en el marc d'IntersECCions, han participat en laboratoris de lectura organitzats per la Gemma Font, responsable de la sala infantil de la Biblioteca Antonio Martín.

Els infants de l’Escola Jaume Balmes i l’Escola Josep Tarradellas i els seus mentors i mentores van gaudir d’un laboratori de poesia per domesticar animals. Cada parella lectora va aprofundir en un animal descobrint les seves característiques a través de la poesia i dels llibres. Un cop coneixien l’animal, el van crear a partir de material reciclat. Van sortir lleons, elefants, gossos i mamuts de cartró, taps i ampolles de plàstic.

El grup de l’Escola Jacint Verdaguer era el segon any que hi participava. Les 18 parelles de lectura van participar en un laboratori sobre la comunicació. Infants i voluntariat es van endinsar al barri de la imaginació descobrint els personatges dels contes i de quina manera ha anat evolucionant la comunicació al llarg de la història. Vam tenir l’oportunitat de conèixer a l’Oliva, el John Chatterton o el Frederick, entre molts d’altres personatges, als qui van escriure una carta amb dubtes i qüestions que tenien sobre les seves històries. Esperen amb ganes les seves respostes!

Gràcies a tot l’equip de la Biblioteca Antonio Martín i, en especial, a la Gemma per fer-nos gaudir de tardes increïbles al voltant de la lectura!

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 10 octubre, 2025 - 10:45

L’Artesà arrenca temporada amb més de 3.100 entrades venudes en un sol dia

La nova temporada d’octubre a febrer del Teatre L’Artesà ha començat amb...

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...

dijous, 9 octubre, 2025 - 10:00

Les famílies han protagonitzat aquest estiu de lectures a la Biblioteca Antonio Martin

Més de 300 participants a les activitats organitzades a la Sala Infantil