Esteu aquí

Inaugurada la tercera pista de l'aeroport

La plataforma de vols no entrarà en servei fins dijous, dia 30.

dimarts, 28 setembre, 2004 - 21:02

La ministra de Foment, Magdalena Álvarez, ha presidit aquesta tarda la inauguració de la tercera pista de l'aeroport del Prat, acompanyada del president de la Generalitat, Pasqual Maragall; de l'alcalde del Prat, Lluís Tejedor; i del president d'Aena (Aeropuertos Españoles y Navegación Aérea), Manuel Azuaga. La pista no entrarà en servei fins dijous.

Recordem que la tercera pista transcorre paral·lela al mar, té una longitud de 2.600 metres i permetrà, juntament amb la construcció i la posada en marxa de la nova terminal, que l'aeroport dupliqui els 20 milions de passatgers anuals. La nova instal·lació també augmentarà el nombre d'operacions (enlairaments i aterratges) per hora. 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

El Prat i Sant Boi presenten la diagnosi de necessitats del sector logístic dins el programa Treball, Talent i Tecnologia 2024-2026

La sessió ha servit per identificar reptes i accions clau per impulsar la...

divendres, 18 juliol, 2025 - 09:15

Nova col·laboració entre l’Organització d’Estibadors Portuaris de Barcelona i l’Institut Les Salines

L’alumnat dels Cicles Formatius de Grau Superior de Transport i Logística i...

dimecres, 9 juliol, 2025 - 11:30

S’obre el període d'inscripció per a la nova edició del projecte InserVela, que capacita joves com a instructors/es de vela

El programa començarà el setembre de 2025 i està adreçat a joves d’entre 16 i...