Esteu aquí

Inauguració de la plaça de Catalunya i portes obertes de l’estació del metro

La ciutadania podrà visitar la nova estació de la L9 dissabte 10 i diumenge 11 en horari de matí i tarda

divendres, 9 gener, 2015 - 10:26


Aquest dissabte 10 de gener s’estrena la nova plaça de Catalunya, un espai de casi 25.000 metres quadrats que ha estat reformat integralment tant en superfície com sota terra. Coincidint amb la inauguració oficial (12.30 hores) tindran lloc dues jornades de portes obertes de l’estació del metro de la plaça Catalunya, que es dirà Cèntric, i dels nous aparcaments subterranis: seran dissabte 10 i diumenge 11 d’11 del matí a 14 hores i de 17 a 19 hores. L’estació del metro ja està acabada a l’espera de que comencin a circular els convois l’any 2016 i serà la primera ocasió en que la ciutadania podrà visitar aquesta nova infraestructura.

Durant el matí de dissabte, des de les 11 del matí i fins a les dues del migdia, totes les persones assistents podran participar a les activitats de celebració programades: pràctiques esportives, danzòdrom, jocs infantils o actuacions musicals. També es podrà visitar una exposició sobre la història i la transformació de la plaça de Catalunya.

En aquest enllaç es pot consultar com és la nova plaça de Catalunya.

Compartir

Noticies relacionades

Prat Espais

dilluns, 5 octubre, 2026 - 14:45

Ajuts al lloguer: s’obre la convocatòria 2026 de subvencions per al pagament del lloguer d’habitatges de la borsa de mediació

També són vigents els ajuts a persones propietàries que incorporin habitatges...

divendres, 2 octubre, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria d’un nou sorteig de pisos de lloguer assequible al Prat

El termini per presentar sol·licituds per als 80 habitatges de l’Eixample Sud...

dijous, 1 octubre, 2026 - 13:15

L’ornitologia protagonitza el Cicle Ada Lovelace 2026

El Centre Cívic Palmira Domènech dedica la nova edició del seu cicle de...