Esteu aquí

Iberia posa el nom Delta del Llobregat a un avió

Recull així una petició de l'alcalde del Prat.

dimarts, 31 gener, 2006 - 15:00

La companyia aèria Iberia ha posat el nom Delta del Llobregat a un avió de la seva flota, recollint així la petició que l'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, va fer per carta al president d'Iberia, Fernando Conte.

L'avió en qüestió, que està en servei des de finals de l'any passat, és un Airbus A-321 de recent incorporació a la flota d'Iberia.

Segons expressava Tejedor en la carta de petició, "posar el nom del Delta del Llobregat a un avió d'Iberia no deixaria de representar un reconeixement als municipis més afectats territorialment per aquesta infraestructura estratègica", en referència a l'aeroport.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...

dijous, 15 octubre, 2026 - 18:15

L’Ajuntament renova plaça d'Espanya per recuperar el seu paisatge verd

Les actuacions es duen a terme després dels danys causats pel temporal de...
Prat Espais

dilluns, 5 octubre, 2026 - 14:45

Ajuts al lloguer: s’obre la convocatòria 2026 de subvencions per al pagament del lloguer d’habitatges de la borsa de mediació

També són vigents els ajuts a persones propietàries que incorporin habitatges...