Esteu aquí

"Humans" obre la temporada de tardor del Butaka amb èxit de públic

L'espectacle s'inscriu dins del Butaka, un circuit de propostes escèniques que pretenen acostar el públic jove al teatre, que es va iniciar al Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa a principis d'aquest any.

dilluns, 9 novembre, 2009 - 10:15

El passat divendres, 6 de novembre, la companyia Estilo, amb l'espectacle "Humans", va omplir la sala escènica del Centre Cívic Sant Jordi –Ribera Baixa de joves amants de la dansa hip hop.

L'espectacle es va acompanyar d'una festeta amb un DJ, un sorteig d'un mp4 i un gustós pica-pica.

Per promocionar l'espectacle la companyia va fer una petita mostra als patis de l'IES Baldiri Guilera i l'IES Salvador Dalí, durant els dies previs, amb èxit de participació.

La pròxima cita serà el 18 de desembre amb "Speerman and his friends", de Loco Brusca, un humorista excèntric i transgressor que provoca i fa participar al públic en els seus espectacles.    

 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 14 juliol, 2026 - 11:15

El true crime protagonitza una nova edició del Vermut de Sèries al Centre Cívic Palmira Domènech

Prop de 40 persones participen en una trobada conduïda per la periodista...

dijous, 9 juliol, 2026 - 16:30

"La Col·lectiva” es posa en marxa!

Inscripcions obertes fins al 4 de setembre

dimarts, 7 juliol, 2026 - 09:00

L'Escola d'Arts en Viu tanca el curs 25-26 amb un juny ple de música, teatre i dansa

Desenes de mostres, espectacles i concerts han permès a tot l'alumnat pujar a...