Esteu aquí

Gran Paraula de Dones 2017!

dilluns, 13 març, 2017 - 17:30

El divendres a La Capsa van succeir dues coses al mateix temps. La primera, la representació d’un espectacle teatral magnífic, amb bona música i veus brutals, que van sorprendre i meravellar al públic, amb moments d’humor, tan necessaris avui en dia (el videoclip que dóna títol a l’obra és brillant), on tretze dones van omplir la sala, de gom a gom, per poder acompanyar-les en el procés de realització de l’obra que estaven realitzant, sí, teatre dins del teatre.

La segona cosa,  l’esperit i la intenció de l’obra, el missatge d’aquesta va ser clar i contundent. No es tracta d’una obra amb el seu inici, nus i desenllaç, va ser un procés on les actrius van ajudar al públic a reflexionar sobre els estereotips que les dones pateixen avui en dia, a qüestionar els plantejaments i concepcions sobre la cosificació i la dictadura de les talles i les modes que les oprimeixen avui en dia, per tant el públic assistent va guanyar molt més que una bona estona amb música, va guanyar criteri i concepció crítica de la realitat, un molt útil dos per un.

En un espai ple de dones, va ser un espectacle gratificant, que va ajudar a donar veu a la reivindicació, a la protesta, acompanyada de riures. Simplement magnífic i necessari i que va aconseguir el que es plantejava, que tinguéssim ganes de “Quemar el push up”.

 

Diego Mora

Paraula de Dones 2017 "Quemamos el push-up"

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 1 octubre, 2026 - 13:15

L’ornitologia protagonitza el Cicle Ada Lovelace 2026

El Centre Cívic Palmira Domènech dedica la nova edició del seu cicle de...

dimecres, 30 setembre, 2026 - 12:15

Nou club de lectura sobre temes de salut

A proposta de les participants a l'Aula de Salut, s'inaugura el Club de...
centric_classica_26_madama_butterfly_2.png

dimecres, 30 setembre, 2026 - 12:00

El cicle "Viu la clàssica" torna amb propostes per a tots els públics

La nova temporada inclou dos concerts en viu i la projecció d’una sarsuela i...