Esteu aquí

Gairebé 3.500 persones ja han visitat l'Espai Natural del Riu i la pineda de Can Camins

Un total de 287 persones havien utilitzat, fins el passat diumenge 5 de novembre, el servei gratuït d'autocar fins a l'Espai Natural del Riu.

dimarts, 14 novembre, 2006 - 11:14

Espai Natural del Riu
Fins al moment, un total de 2.050 persones han fet itineraris per dins d'aquesta zona natural situada al costat de la desembocadura del Llobregat.

Altres 1.200 persones no han fet itineraris interiors, però han visitat la torre elevada de Cal Lluquer, situada a l'entrada del recinte. Finalment, 1.486 persones han rebut informació a l'entrada del recinte, sense que hi hagin entrat.

Un total de 287 persones havien utilitzat, fins el passat diumenge 5 de novembre, el servei gratuït d'autocar fins a l'Espai Natural del Riu.

Aquest autocar gratuït, en servei des del 15 d'octubre, surt de les Cases d'en Puig a les 9.30, 10.30, 11.30 i 12.30 hores. Per pujar-hi no cal fer inscripció prèvia, només arribar a la parada i esperar el torn.

Un cop a l'Espai Natural del Riu, un educador acompanya els visitants a fer una passejada d'una hora de durada. Es pot tornar una altra vegada en autocar o passejant.

Pineda de Can Camins 
Fins al moment, un total de 1.387 persones han fet l'itinerari interior de la pineda. Des del dia 1 de novembre, aquest espai natural es pot visitar per lliure, sense la presència d'un guia. Aquesta opció l'han fet, fins ara, 115 persones.

Finalment, un total de 666 persones han rebut informació a l'entrada del recinte de la Pineda, però no hi han entrat.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...