Esteu aquí

Funk i Conjunto Vacío per encetar el novembre

dilluns, 3 novembre, 2014 - 12:00

Divendres El Prat era ple de gent disfressada de Halloween, alguns van arribar a La Capsa per disfrutar d’una nit 70’s a ritme de Funk. Els B-funk van obrir la nit amb un concert que inicialment estava previst per diumenge de Festa Major però la pluja va obligar a suspendre’l i la nit de la castanyada es van treure l’espineta clavada.

B-Funk van regalar-nos bones versions del millor funk de tots els temps, amb una gran execució i un nombrós públic amb ganes de ballar. Va fer una gran nit així que la terrassa era plena de gent que es trobava i mirava d’allargar una mica l’estiu petant la xerrada. Després dels B-funk, Martin MotorFunk va desplegar el seu set amb una sessió en què va regalar-nos grans hits, molts desconeguts però amb un ritme frenètic i fresc.

Dissabte La Capsa va acollir la segona edició del II Festival Cønjuntø Vacíø, una proposta musical eclèctica que van explicar molt bé en aquesta entrevista a Gent Normal les persones organitzadores.

Primer de tot el posicionament del festival és clar. Els uneix una forma de fer i pensar les coses i això es trasllada perfectament en el festival, en la tria de grups, en l’ambient, en les bandes… 03Destaquem la posada en escena de totes i cada una de les propostes que van passar per l’escenari. Propostes arriscades, experimentals, amb coses a dir i amb una capacitat de transmetre que de vegades trobem a faltar.

I posats a destacar, volem destacar dues propostes que ens van agradar i molt. Per una banda +++ Tres Cruces que, amb la seva intensitat van fer pujar els decibels i el to de la nit amb la força de la seva proposta musical. Per una altra banda Xeno & Oaklander que ens van transportar al Nova York profund, fent un pont des del Prat gràcies a la seva proposta d’electrònica minimal més que deliciosa.

Llarga vida al Festival  Cønjuntø Vacíø!

Compartir

Noticies relacionades

Leyre Marinas, Maria Rguez, Marta Barrufet, Javi Hidalgo, Maria Roca, Eva Sebastián i Lucía Vílchez.

dimecres, 1 abril, 2026 - 10:15

“A través de la música també parlem d’història, de sociologia, de cultura...”

Entrevista al Book Clubbing, el club de lectura de La Capsa

dimarts, 31 març, 2026 - 19:15

Dansa Metropolitana al Prat: El cos com a territori de llibertat i creació

Danses urbanes, espectacles de sala i activitats participatives han convertit...

dilluns, 30 març, 2026 - 15:00

L’acció paral·lela de la Festa de la Dansa fomenta l’intercanvi i el gaudi compartit

Les entitats participants impulsen dues trobades prèvies per compartir i...