Esteu aquí

Fotos guanyadores del concurs d'Instagram #potablavapower

S'han penjat més de 350 imatges amb aquest hashtag

divendres, 20 desembre, 2013 - 10:30

Ja es coneixen els guanyadors i guanyadores del concurs d'Instagram #potablavapower, una acció que s'engloba dins la campanya de la Fira Avícola 2013 i que ha tingut un gran èxit de participació: s'han penjat més de 350 creatives fotografies sota el hashtag #potablavapower.

Un jurat ha decidit les fotografies guanyadores. El primer premi, consistent en un sopar #potablavapower al restaurant Cèntric Gastrobar by Ona Nuit, ha estat per a @evapape.

El segon premi, consistent en una cistella amb un lot de productes locals de qualitat (ous pota blava, fruita i verdura del Parc Agrari del Baix Llobregat i dues ampolles de cervesa Inèdit de Damm), ha estat per @rosamilan, @tombobadil i @_photojamm_. Han estat, per tant, tres segons premis.

Mireu les fotos premiades a través del següent document (Pdf).

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 9 juliol, 2025 - 11:30

S’obre el període d'inscripció per a la nova edició del projecte InserVela, que capacita joves com a instructors/es de vela

El programa començarà el setembre de 2025 i està adreçat a joves d’entre 16 i...

dilluns, 7 juliol, 2025 - 12:00

L'AMB impulsa l'acceleradora d'FP Dual per connectar les empreses i el talent

L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) promou aquesta iniciativa pionera que...