Esteu aquí

Final de curs del programa Pratfamílies

TEMES: Educació

dijous, 1 juliol, 2004 - 12:54

Ha arribat el final de curs als centres educatius, és moment de fer avaluacions, tancaments i memòries per part de tothom,  alumnes, mestres i també de les AMPA i les famílies.

Aquest curs, tal i com ja hem anunciat en altres butlletins, l'Ajuntament i les AMPA del municipi han portat a terme el programa PRATFAMILIES.
L'experiència en termes generals, ha estat molt positiva, han participat en la mateixa un total de 700 persones i la pràctica totalitat dels centres educatius.

Al llarg del curs escolar en el programa, s'han portat a terme més de 40 trobades, entre tallers i xerrades. Aquestes per una banda han possibilitat poder tractar temes d'interès com "la motivació per estudiar", "Les normes i els límits", "les característiques i els processos de canvi a l'adolescència", "el llenguatge de l'estimació"...i per altra han facilitat l'apropament de les famílies als centres i l'intercanvi de criteris i opinions entre aquestes.

Després de l'experiència del curs 2003-04 el PRATFAMILIES tindrà continuïtat en el proper curs, amb la introducció de nous temes i noves propostes que esperem segueixin promovent la participació de les famílies.

 

 

 

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 juny, 2025 - 12:15

L’Escola transforma: energia per a tothom

Els centres participants en el projecte van compartir ahir la tasca...

dijous, 5 juny, 2025 - 11:15

El Consell Municipal de Serveis Socials aborda els reptes de la infància vulnerable i en risc

La sessió va posar el focus en les estratègies municipals per protegir els...