Esteu aquí

Fa gairebé 70 dies que no plou: nou rècord

És la sequera més llarga al Prat des que hi ha registres meteorològics

dijous, 31 juliol, 2003 - 02:00

No plou al Prat des del dia de les eleccions municipals, el passat 25 de maig. Aquesta sequera prolongada, agreujada per altes temperatures (s'han donat seqüències de més d'una setmana amb temperatures màximes per sobre dels 30 graus) està tenint uns efectes devastadors sobre les plantacions vegetals fetes durant el passat hivern i primavera, tant dintre del casc urbà (jardineria urbana i d'alineació) com a l'exterior (per exemple, al renovat camí del Sorral).

Tot i que es reguen regularment, les altes temperatures i la manca de pluja estan assecant molts arbres i arbusts joves. Un altre dels efectes perniciosos de la sequera és sobre les llacunes deltaiques, que es troben sota mínims, amb conseqüències negatives sobre les espècies animals i vegetals que les habiten.

Notícia relacionada: La manca de pluja redueix les llacunes

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:15

Acaben les obres de transformació del carrer de la Serra del Cadí

La intervenció ha permès ampliar la vorera est fins a 6,4 metres sense...

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:00

Energia del Prat ofereix a 1.500 llars energia generada a les teulades de la ciutat a meitat de preu que les elèctriques

La comunitat ciutadana d’energia del Prat de Llobregat es converteix en la...

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...