Esteu aquí

Èxit de participació a la presentació del curt “Tisores d’esquilar i una cullera esmolada: Una dona trans a la Model”

El curt ja està disponible al web del Prat.Tv

dilluns, 4 abril, 2022 - 14:30

El passat 31 de març es va presentar a La Model, l’antiga presó de Barcelona, el curt documental “Tisores d’esquilar i una cullera esmolada: Una dona trans a la Model”. Un curt obra del Prat.TV i que tracta sobre la vida de Tania Navarro, una dona trans pratenca que va patir la repressió franquista.

El reportatge, que es va presentar el Dia Internacional de la Visibilitat Trans, recull la seva vivència a la presó Model i posa de manifest que la lluita pels drets del col·lectiu LGTBI són encara avui dia una realitat necessària.

La trobada va ser un èxit de participació i la sala d’actes de La Model es va omplir de gom a gom per veure l’estrena del curt.

Al següent enllaç podreu veure sencer el curt documental.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

La Festa Major 2025 comença a desvetllar algunes novetats!

Del 26 al 29 de setembre la ciutat celebra la festa més xamosa i galana

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

El Prat i Sant Boi presenten la diagnosi de necessitats del sector logístic dins el programa Treball, Talent i Tecnologia 2024-2026

La sessió ha servit per identificar reptes i accions clau per impulsar la...