Esteu aquí

Èxit de participació en el tercer concurs d'aparadorisme

Hi participa una trentena de botigues de la ciutat.

dilluns, 14 desembre, 2009 - 07:27

El concurs d’aparadorisme d'enguany ha batut el rècord de participació en la seva tercera edició. Una trentena de comerços s’han inscrit en aquest certamen que busca els aparadors més originals i amb més qualitat artística.

La botiga de mobles i decoració Halson, situada a la Carretera de la Marina cantonada amb Onze de Setembre, ha aconseguit el guardó en la categoria d’aparador més original, mentre que Lámparas Germa (Jaume Casanovas, 102) ha estat el guanyador del premi a la qualitat artística.

Botigues centenàries
En l’acte de lliurament de guardons, celebrat en el marc de la Fira Avícola, l'Ajuntament ha fet un reconeixement als establiments pratencs que porten més de 100 anys dedicats al comerç: Forn de Pa Casa Puig Rodés, Farmàcia Fabró, Moda Ètnica Abelló i Cal Ramonet del Nara.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 9 juliol, 2025 - 11:30

S’obre el període d'inscripció per a la nova edició del projecte InserVela, que capacita joves com a instructors/es de vela

El programa començarà el setembre de 2025 i està adreçat a joves d’entre 16 i...

dilluns, 7 juliol, 2025 - 12:00

L'AMB impulsa l'acceleradora d'FP Dual per connectar les empreses i el talent

L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) promou aquesta iniciativa pionera que...