Esteu aquí

Èxit de la primera Fira Medieval i Comercial del Prat

El comerç local va estar-hi present amb 16 estands, que van apropar la botiga al carrer i van mostrar la varietat dels seus productes en un context diferent a l'habitual.

dilluns, 8 setembre, 2008 - 13:18

Els passats dissabte 6 i diumenge 7 de setembre es va celebrar, amb gran èxit de públic, la primera Fira Medieval i Comercial del Prat de Llobregat. La ciutadania pratenca va respondre de manera massiva a aquesta nova proposta d'animació comercial a la nostra ciutat.

Tots dos dies, la plaça de Pau Casals i un tram de l'avinguda de la Verge de Montserrat van estar ambientats amb el mercat medieval que oferia productes d'artesania i venda d'articles fabricats in situ. Tot plegat animat per un continu d'actuacions musicals, jocs infantils i espectacles de màgia.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 26 juny, 2026 - 12:15

El Cotreball Lluís Serra obre les portes a persones emprenedores, artistes i persones que fan teletreball

El coworking municipal ofereix un espai de treball compartit gratuït a canvi...

dimarts, 23 juny, 2026 - 11:15

Els Premis Marta Mayordomo reconeixen el talent empresarial, comercial i emprenedor del Prat

La primera edició dels guardons posa en valor la trajectòria, la innovació i...

dilluns, 1 juny, 2026 - 14:30

La Shopping Night torna al Prat per dinamitzar el comerç local amb una tarda plena d’activitats

Una trentena d’establiments allargaran l’horari fins a les 22 h i oferiran...