Esteu aquí

Espai de Recerca de Feina, un lloc on augmentar les oportunitats laborals

Situat al Centre de Promoció Econòmica, promou la recerca de treball per Internet de manera activa i organitzada

dilluns, 7 gener, 2019 - 11:45

Al desembre passat es va posar en marxa el programa Espai de Recerca de Feina, ubicat al Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament del Prat, que promou la recerca de treball per Internet de forma activa i organitzada. Es tracta d'una iniciativa del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), el Fons Social Europeu i el Ministerio de Empleo, amb la col·laboració de l'Ajuntament del Prat. 

En la darrera edició d’aquest programa, que es va dur a terme al llarg de l’any 2017, van participar 173 persones amb una inserció laboral en acabar el programa del 58,95% dels participants.

Enguany es preveu que 125 persones es puguin acollir a aquest projecte, basat en la recerca activa de feina, amb el suport i l'assessorament tècnic personalitzat. L'objectiu és accelerar la inserció laboral de les persones desocupades.

Dintre d'aquest programa hi ha dos serveis:

Espai de Recerca de Feina: la pesona usuària  assisteix durant 8 sessions grupals de 4 hores cadascuna a l'aula de recerca de feina. En aquest espai, les persones participants realitzaran la recerca de feina a través d'Internet de forma autònoma.

Iniciació a Internet: aquest servei es portarà a terme els divendres en sessions de 2,5 hores. S’inicia a la persona usuària en la navegació per Internet i es dona d’alta en el portal de Feina Activa. L’objectiu d’aquest servei és l’assoliment de l’autonomia necessària per optimitzar la serva posterior participació en l’Espai de Recerca de Feina.

Inscripcions

Per participar en el programa d’Espais de Recerca de Feina cal estar registrat/da a l’Oficina de Treball com a demandant d’ocupació. Són les Oficines les que derivaran a les persones amb els requisits per participar en el programa al Centre de Promoció Econòmica. 

Compartir

Noticies relacionades

Fotografia del joc "Fes match amb els ODS" a la Mostra d'Entitats 2025

dimecres, 3 desembre, 2025 - 11:45

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible presents a la Fira Avícola

Dues noves accions per donar a conèixer les Agendes 2030 i Urbana de la ciutat.

dilluns, 1 desembre, 2025 - 17:15

Simulador de realitat virtual i foto professional: dues experiències per impulsar el talent a la Fira Avícola

Tecnologia, ocupació i formació per impulsar les oportunitats professionals

dilluns, 1 desembre, 2025 - 14:45

Més de 80.000 persones visiten la 52a Fira Avícola

Els nous espais gastronòmics de l’Aula de Cuina i l’Aula de Tast han aplegat...