Esteu aquí

Es retiren dues palmeres dels jardins de la Pau atacades pel morrut

Els arbres, debilitats per aquest escarabat barrinador, corren perill de caure

dimarts, 8 setembre, 2015 - 10:21

L'Ajuntament del Prat retira aquest matí dues palmeres datileres dels jardins de la Pau per motius de seguretat. Aquests dos arbres corren perill de caure per culpa de l'acció de l'escarabat morrut, que n'ha perforat i debilitat els troncs.

L'Ajuntament ha detectat que el morrut no només ataca la palmera canària, la més perjudicada per aquest insecte fins ara, sinó també la palmera datilera. El problema és que, si bé la canària gairebé no corre risc de caiguda quan pateix l'atac del morrut, la datilera en canvi sí que presenta aquest perill.

L'Ajuntament, per tant, ampliarà els tractaments contra aquest insecte barrinador, tal i com preveu el protocol de la Generalitat per al control d'aquest escarabat.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...