Esteu aquí

Es renova la senyalització de les places d'aparcament per a persones amb discapacitat

A partir del dilluns 10 de novembre, l'Ajuntament procedirà a canviar la senyalització horitzontal i vertical de 72 places.

divendres, 7 novembre, 2008 - 11:30

Amb l'objectiu d'anar adaptant tota la senyalització de la ciutat a la normativa de senyalització urbana del municipi, a partir del proper dia 10 de novembre s'iniciaran els treballs de repintat de totes les zones de reserva d'estacionament per a persones amb discapacitat de la ciutat. En total són 72 places. També se substituirà la senyalització vertical, que actualment és d'acer, per un senyal únic d'alumini.

Aquests treballs de pintura i canvi de senyalització els porta a terme el Departament de Manteniment i Serveis Urbans de l'Ajuntament que, abans d'actuar en cada reserva d'estacionament, es posarà en contacte telefònic amb la persona titular de la reserva per comunicar-li el dia en què es duran a terme els treballs per tal que la plaça d'estacionament estigui lliure de vehicles per facilitar la feina dels operaris.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...

dilluns, 3 novembre, 2025 - 13:00

T’agradaria ser Patge Reial?

Ja pots presentar la teva candidatura, a partir del 3 de novembre

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...