Esteu aquí

Es presenta el programa europeu Delta Emprèn de creació d'empreses

La presentació es fa dimarts, 28 de febrer, a les 18 h, al Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament del Prat.

dilluns, 27 febrer, 2006 - 11:28

El programa Delta Emprèn està cofinançat per la Iniciativa Comunitària Equal del Fons Social Europeu i per les entitats i institucions participants: l'Ajuntament del Prat de Llobregat i d'altres de la comarca del Baix Llobregat (Castelldefels, Gavà, Sant Boi de Llobregat i Viladecans), la Fundació Un Sol Món de Caixa de Catalunya, l'Associació Surt de Dones per la Inserció Laboral, Creu Roja, la Fundació Ciutat de Viladecans i l'Associació de Dones Empresàries i Emprenedores.

Delta Emprèn té per objectiu impulsar mecanismes de suport al desenvolupament d'iniciatives empresarials entre les persones que pertanyen als col·lectius d'aturats amb més dificultats d'inserció laboral.

Microcrèdits
En el marc d'aquest acte de presentació, que es fa el 28 de febrer a les 18 h al Centre de Promoció Econòmica, es donarà a conèixer i s'impulsarà el sistema de microcrèdit com a mecanisme de finançament de projectes viables de les persones emprenedores que pertanyin aquests col·lectius, comptant amb la ponència "Els microcrèdits com a eina per a emprendre", a càrrec d'Àngel Font, director de la Fundació Un Sol Món de Caixa de Catalunya.

Compartir

Noticies relacionades

L’acte de benvinguda del “Cultura Emprenedora a l’Escola” presenta les noves cooperatives escolars

dijous, 13 novembre, 2025 - 14:00

Presentada una nova edició del projecte “Cultura Emprenedora a l’Escola” (CuEmE)

Quatre escoles i 153 infants de 5è de primària de la ciutat participen en una...

dimecres, 12 novembre, 2025 - 11:45

L’Institut Illa dels Banyols, seleccionat com a centre d’excel·lència d’FP en l’àmbit aeronàutic

El reconeixement implica compromisos i oportunitats, com ara la transformació...

divendres, 31 octubre, 2025 - 13:30

L'encesa de llums dona el tret de sortida al Nadal al Prat

Les famílies poden recollir als seus comerços de confiança el material per...