Esteu aquí

Es presenta el llibre "Tots els colors del Prat", ja a la venda

TEMES: Cultura

El llibre és un recull d’imatges d’ahir i d’avui que volen ser una pinzellada emotiva de les nostres formes de viure i del nostre entorn.

dilluns, 23 abril, 2007 - 11:10

"Tots els colors del Prat" és un llibre de gran format, editat per l'Ajuntament com a publicació institucional, per tal de donar a conèixer la nostra ciutat a persones de fora, i sobre tot, perquè els pratencs i les pratenques puguem gaudir de les imatges, els colors i les sensacions de les que són protagonistes, de les que conformen el nostre paisatge i la nostra història.

El llibre ja es pot comprar a les llibreries del Prat, al preu de 19 euros.

Per a l’elaboració d’aquest llibre s’han reunit més de 3.500 imatges del fons fotogràfic de l’Abans, i unes 3.300 de l’arxiu històric i del departament de premsa de l'Ajuntament.

Amb tot aquest material, s’ha fet una selecció d’un miler d’imatges aproximadament, entre antigues i modernes.

L’acte de presentació del llibre es fa avui, dia de Sant Jordi, al pati de l’edifici municipal del carrer Major, 2 - 4. Per assistir-hi cal invitació.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 març, 2026 - 10:15

L’Ajuntament del Prat i l’Associació de Persones Ex-Preses Polítiques del Franquisme signen un conveni per impulsar activitats de memòria democràtica

L’alcaldessa, Alba Bou Jordà, i el president de l’entitat, Carles Vallejo,...

dimecres, 11 març, 2026 - 16:00

El projecte 'Bacsteix' arriba al Ribera

Les companyies residents al Ribera Baixa participen en una trobada amb l...

dimecres, 11 març, 2026 - 10:30

Veus que transformen: la trobada de dones a la Palmira pel 8M

Participants de diferents generacions comparteixen experiències i reflexions...