Esteu aquí

Es presenta "Connexions", teatre per a joves de 12 a 17 anys

Dins el cicle de teatre Butaka.

dijous, 25 febrer, 2010 - 09:45

El circuit de teatre Butaka, adreçat a joves de 12 a 17 anys, ens presenta "Connexions", de la mà de la Roda Produccions, divendres a les 19 h al Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa.

"Connexxions" és una comèdia d'embolics de parella al ciberespai. Una història sobre la incomunicació, en un moment en què la tecnologia ofereix més possibilitats de comunicar-se que mai.

Per tal de promocionar l'espectacle, la Roda Produccions du a terme actuacions prèvies a diversos instituts del Prat. Com és habitual, en acabar l'obra, tots i totes les joves assistents participaran en el sorteig d'un mp4.

Els espectacles emmarcats al circuit Butaka Jove tenen com a objectiu iniciar els i les joves en el món del teatre i animar-los a convertir-se en espectadors.
 
Les entrades es poden adquirir, de forma anticipada, al mateix Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa, de 10 a 14 i de 16 a 22 h. També es poden aconseguir flyers-descomptes en aquest enllaç.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 19 juny, 2025 - 11:00

Els espectacles i concerts de L'Escola d'Arts en Viu tanquen el curs 24-25

Han estat tres setmanes de mostres interdisciplinars, de música, dansa o...

dijous, 19 juny, 2025 - 10:00

Fi de temporada dels clubs de lectura de la biblioteca Antonio Martín. El curs lector diu adeu fins a la temporada 25-26

Els clubs de lectura, una de les activitats per a adults amb més tradició que...

dimecres, 18 juny, 2025 - 18:00

Del Cinema als Videojocs: Nits d’estiu a la plaça Joan García-Nieto

Una nova etapa on la música en directe es fusiona amb l’univers digital per...