Esteu aquí

Es posa en marxa un grup terapèutic d’acompanyament al dol per a joves de la ciutat

Es durà a terme els dilluns, de 15:15 a 16:45 h, al centre cívic Sant Jordi – Ribera Baixa

Reunió Xarxa Salut Mental

dilluns, 29 abril, 2024 - 12:30

El proper dilluns, 6 de maig, es dona el tret de sortida a un nou espai d’ajuda per al benestar emocional del jovent del Prat. Es tracta d’un grup d’acompanyament al dol per joves que han patit la pèrdua d’una persona significativa i que necessiten eines i recursos per poder afrontar aquesta situació.

Aquest nou grup s’emmarca en el desplegament de l’estratègia de salut mental comunitària que ha de promoure el benestar emocional de tota la ciutadania.

El grup terapèutic de dol per a joves és un espai d’escolta comprensiva, assertiva i compassiva, on joves d’entre 17 i 24 anys compartiran experiències de malestars diversos referents a la pèrdua per mort d’un ésser significatiu.

La funció del grup terapèutic és acompanyar i afavorir la recuperació del benestar, i fer-ho en comunitat. Aquest grup estarà acompanyat per les professionals de l’Equip d’Atenció a la Pèrdua, del Prat de Llobregat.

Com accedir-hi?

Per poder participar en el grup de dol, els joves poden adreçar-se al seu Centre d’Atenció Primària (CAP) de referència i/o també al serveis de Joventut del Lloro (carrer Mariscal Joffre, 3).

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 desembre, 2025 - 14:00

La Taula de Salut Comunitària del Prat fa balanç de l’any i mira cap al 2026

La sessió de tancament ha permès revisar la feina feta, compartir recursos en...

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...