Esteu aquí

Es necessiten 15 persones voluntàries de lectura per a infants

TEMES: Educació

El projecte Lecxit, lectura per a l'èxit educatiu, pretén millorar la comprensió lectora de l'alumnat

divendres, 6 setembre, 2013 - 11:20

Des del curs escolar 2011-2012, alumnes de 4rt d'educació primària de l'Escola Josep Tarradellas participen en el projecte Lecxit, lectura per a l'èxit educatiu. Aquest projecte, promogut per la Fundació “la Caixa”, la Fundació Jaume Bofill i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat, amb la col·laboració de l'Ajuntament, parteix de la premissa que la lectura és vital per aprendre i formar-se, i pretén millorar la comprensió lectora dels infants involucrant escoles, famílies i persones voluntàries.

Per continuar endavant amb el projecte aquest curs que comença la setmana vinent, cal la participació de persones voluntàries que, en horari extraescolar, puguin acompanyar en la lectura a grups d'alumnes. En aquests moments fan falta una quinzena de voluntaris/es.

Si esteu interessats/des en participar com a voluntari o voluntària, us podeu posar en contacte amb el Programa de voluntariat, tel. 933 790 050 Ext. 5600, o presencialment a Cases d'en Puig.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 23 juny, 2025 - 13:15

Els Consells d’Infants i d’Adolescents del Prat tanquen el curs amb una trobada amb l’alcaldessa

Els dos òrgans de participació tanquen el curs compartint amb l’alcaldessa...

dimecres, 18 juny, 2025 - 09:00

Demà comença la preinscripció per al curs vinent a l’Escola de Persones Adultes Terra Baixa

El termini serà del 19 al 27 de juny
CodiCrack

dimarts, 17 juny, 2025 - 10:00

L’estiu digital arriba al Prat: tallers gratuïts per a infants i joves

CodiCrack és el projecte que dona continuïtat a la línia anual de cultura...