Esteu aquí

Es formen nous clubs de lectura a la biblioteca Antonio Martín

TEMES: Cultura

Dos nous clubs se sumen al veterà "Cafè amb lletres", que ja fa més de 10 anys que funciona.

dimecres, 8 abril, 2009 - 10:54

El club de lectura més conegut i amb més tradició de la nostra ciutat és el “Cafè amb lletres”, que ja fa més de deu anys que funciona a la biblioteca Antonio Martín. El 2009, però, s’ha iniciat amb dos nous projectes de clubs.

“Lectures.cat" és un club adreçat a persones que volen començar a llegir llibres en català. Aquest club va néixer el mes de desembre i ja ha organitzat quatre sessions. Aquest mes d’abril s’han proposat llegir i comentar la novel·la de Josep Pla “Contraban”.

El “Club de lectura per a joves” de la biblioteca es proposa engegar les activitats en les properes setmanes i el coordinarà l’escriptor i artista pratenc Òscar Solsona. Solsona proposa una estructura divertida i amena per tal que els i les joves del Prat participin d’una activitat creativa amb els llibres i la lectura com a protagonistes.

El proper dia 30 d’abril es farà una sessió informativa d’aquest club per a joves, a les 18.30 hs a la biblioteca. Tothom hi pot anar lliurement.

Si voleu participar d’aquests nous clubs, només cal que contacteu amb la biblioteca o amb el correu electrònic pladelecturadelprat@gmail.com

Compartir

Noticies relacionades

centric_primavera de llibres i lletres_2026_david ucles

dimecres, 8 abril, 2026 - 14:00

Continua en marxa la Primavera de llibres i lletres

David Uclés, Estel Solé i Sílvia Soler són algunes de les figures que...
Leyre Marinas, Maria Rguez, Marta Barrufet, Javi Hidalgo, Maria Roca, Eva Sebastián i Lucía Vílchez.

dimecres, 1 abril, 2026 - 10:15

“A través de la música també parlem d’història, de sociologia, de cultura...”

Entrevista al Book Clubbing, el club de lectura de La Capsa

dimarts, 31 març, 2026 - 19:15

Dansa Metropolitana al Prat: El cos com a territori de llibertat i creació

Danses urbanes, espectacles de sala i activitats participatives han convertit...