Esteu aquí

Es constitueix un organisme contra l'exclusió social

La Xarxa Igloo vol facilitar la inserció social i laboral dels col·lectius en risc de patir qualsevol tipus d'exclusió.

divendres, 4 febrer, 2005 - 14:30

La Xarxa Igloo (Inserció Global a través de l'Allotjament i l'Ocupació) va néixer l'any 1997, però l'acte oficial de la seva constitució s'ha celebrat avui a la Casa de la Vila del Prat, presidit per l'alcalde, Lluís Tejedor.

La Xarxa treballa amb el suport dels ajuntaments de Terrassa, Rubí, Manresa i el Prat; els sindicats CCOO i UGT; i les entitats Associació per a l'Estudi del Desenvolupament Comunitari i l'Associació Prohabitatge. L'any passat es va fer una trobada entre tots els agents de la Xarxa on es va acordar la constitució de l'Associació Igloo Catalunya i donar conformitat a l'esborrany d'estatuts per regular-la.

A banda de ratificar aquest llarg procés de constitució, l'acte d'avui ha permès que la regidora de Serveis Socials de l'Ajuntament del Prat, Ana Isabel Fernández, hagi pres possessió durant un any de la presidència rotatòria de l'associació.

La Xarxa desenvoluparà un pla d'inserció entre 2005 i el 2007, que contempla diverses iniciatives: crear borses de lloguer social, rehabilitar habitatges per destinar-los a lloguer social, formació i inserció laboral de més de 130 persones en risc d'exclusió social i creació de programes d'intervenció social amb les persones més vulnerables.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...

dimecres, 6 maig, 2026 - 09:30

El Prat celebra el Dia contra la LGTBIfòbia amb diferents activitats durant el mes de maig

El Prat és una ciutat compromesa amb la diversitat sexual, afectiva i de...

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:00

El punt d’edició Viquidones Prat ja està en marxa

Tres sessions al Centre Cívic Palmira Domènech han servit per recuperar el...