Esteu aquí

Es comença a desplegar el nou servei de neteja i recollida

S'ha presentat a la ciutadania durant la Fira Avícola.

dilluns, 14 desembre, 2009 - 08:20

Avui dilluns es posa en marxa la nova contracta de neteja viària i recollida de residus del Prat, que es desenvoluparà a la ciutat en els propers 8 anys i es basa en tres eixos fonamentals: més servei, més facilitat i més sostenibilitat.

Així, s’incrementaran les freqüències de neteja en funció de l’ús dels carrers i dels horaris, augmentant per exemple el servei durant les tardes, nits i festius. Una novetat important és que s’agruparan tots els contenidors en una sola illa ecològica amb l’objectiu de potenciar la recollida selectiva.

De fet, amb aquestes illes, els punts amb contenidors es reduiran a més de la meitat, passant dels 450 actuals als 200, fet que permetrà guanyar més llocs d'aparcament.

Una altra novetat important és el reforç de la neteja amb aigua a pressió, especialment a la nit.

Pel que fa als aspectes mediambientals cal destacar que els nous camions funcionen amb gas natural, fet que els fa menys contaminats i més silenciosos.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 16 juny, 2025 - 13:15

Demà comencen les feines per millorar l’asfaltat a diferents punt de la ciutat

L’Ajuntament invertirà més de 320.000 euros per mantenir el paviment en...

divendres, 13 juny, 2025 - 11:45

El Prat acull la conferència final del projecte europeu EU Food Security Hub

El proper dijous 19 de juny, de 9 a 14 h, el Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa acollirà la conferè...