Esteu aquí

Es comença a desmuntar el pont de ferro del tren

En el seu lloc es construirà el pont per on passaran els trens d’alta velocitat.

dimarts, 22 maig, 2007 - 14:10

Avui dimarts han començat els treballs de desmuntatge del pont de ferro del ferrocarril que creua el Llobregat. Aquest pont es va construir, amb vocació de provisionalitat, acabada la Guerra Civil espanyola, l'any 1939, ja que el pont anterior havia estat volat per les tropes republicanes en la seva retirada.

Un cop desmuntat, en el lloc del pont de ferro es farà un altre pont, paral·lel al construit fa uns mesos, per on circularan els trens d’alta velocitat.

En el següent document (Pdf) podeu llegir una nota informativa d'Adif al respecte.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 9 maig, 2025 - 14:00

El MNAC gestionarà la Casa Gomis, al paratge natural de la Ricarda, que obrirà l’any vinent

La Casa Gomis, al paratge natural de la Ricarda, al Delta del Llobregat,...
Primera pedra Prat Espais

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...