Esteu aquí

Es busquen persones voluntàries de lectura per a infants

TEMES: Educació

El projecte Lecxit, lectura per a l'èxit educatiu, pretén millorar la comprensió lectora de l'alumnat

dilluns, 17 setembre, 2012 - 12:02

Durant el passat curs escolar, alguns alumnes de 4rt d'educació primària van participar en el projecte Lecxit, lectura per a l'èxit educatiu. Aquest projecte pioner, promogut per la Fundació “la Caixa”, la Fundació Jaume Bofill i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat, amb la col·laboració de l'Ajuntament, parteix de la premissa que la lectura és vital per aprendre i formar-se, i pretén millorar la comprensió lectora dels infants involucrant escoles, famílies i persones voluntàries.

El curs passat es va iniciar en una escola de la nostra ciutat, comptant amb persones voluntàries que en horari extraescolar van acompanyar en la lectura a un grup d'alumnes.

La valoració de l'experiència ha estat molt positiva i per a aquest nou curs es preveu que continuï els dilluns i es necessiten 40 persones voluntàries. 

Si esteu interessats/des en participar com a voluntari o voluntària, us podeu posar en contacte amb el Programa de voluntariat, tel. 933 790 050 Ext. 5600, omplint el formulari o presencialment a Cases d'en Puig.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 22 maig, 2026 - 13:45

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2026-2027 es podran tramitar des d'aquest 25 de maig fins al 5 de juny

La sol·licitud es fa telemàticament a través de l’aplicatiu informàtic del...
centric_cloenda_connexions_2026_4.jpg

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...

dijous, 14 maig, 2026 - 11:00

El talent investigador de l’alumnat del Prat, protagonista del 22è Fòrum de Treballs de Recerca

La trobada celebra la seva 22a edició posant en valor els millors projectes...