Esteu aquí

Es busca persona jove per a un intercanvi internacional juvenil al Prat

Començarà el proper 5 d’abril i es gestiona des del servei d’assessoria internacional del Lloro

dijous, 8 febrer, 2018 - 11:00

Del 5 a l'11 d'abril es farà al Prat el Dance Dialogue Project, un intercanvi juvenil internacional on conviuran 35 joves d’entre 18 i 30 anys d’arreu d’Europa i que girarà entorn a la cultura i la dansa urbana. Cada país hi participa amb 7 joves, un dels quals serà el o la líder de grup.

Des del servei d’assessoria de mobilitat internacional del Lloro es busquen persones joves que vulguin participar en aquest intercanvi juvenil, que forma part del programa Erasmus+, i que estiguin interessades en el món de la dansa. 

Dansa urbana

El projecte Dance Dialogue Project vol fomentar un diàleg amb l’ajuda de la disciplina artística de la dansa per trencar prejudicis al voltant de la cultura urbana i crear consciència dels prejudicis propis de cada país i aquells que són comuns a la població jove. 

Entre altres activitats s’organitzaran nits interculturals on els i les participants de cada país mostraran tastets sobre la seva terra i gastronomia a la resta de joves.

Inscripcions

Les inscripcions es poden formalitzar fins al proper 1 de març i les gestiona el servei d’assessoria de mobilitat internacional del Lloro.

Si estàs interessat, cal que enviïs una carta de motivació i el currículum a mobilitat@joves.prat.cat, incloent-hi les dades personals (nom i cognoms, correu electrònic, telèfon, edat i municipi) i indicant com a assumpte del mail “Dance Dialogue – municipi”.

Per a més informació podeu adreçar-vos al Lloro o escriure a mobilitat@joves.prat.cat
 

Compartir

Noticies relacionades

centric_dialegs_logo_2025

dilluns, 13 octubre, 2025 - 13:00

La nova edició del cicle de pensament Diàlegs gira al voltant del concepte dels rituals

El cicle organitzat pel Cèntric arriba a la cinquena edició consolidat com un...

divendres, 10 octubre, 2025 - 10:45

L’Artesà arrenca temporada amb més de 3.100 entrades venudes en un sol dia

La nova temporada d’octubre a febrer del Teatre L’Artesà ha començat amb...

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...