Esteu aquí

Engega un pla de neteja intensiva i nocturna de voreres

S’aplicarà fins a fi d’any, amb especial incidència en èpoques de sequera.

dimarts, 20 març, 2007 - 12:59

L'Ajuntament del Prat ha posat en marxa aquesta setmana un pla intensiu de neteja de totes les voreres de la ciutat, pensat de manera específica per a extreure la brutícia que, sobre tot quan fa molts dies que no plou, s’incrusta al paviment (excrements canins sòlids i líquids, fruits dels arbres, olis...). El pla s’aplicarà fins a fi d’any.

El nou sistema consisteix a aplicar sobre les taques, primer, un producte detergent i desinfectant (innocu i biodegradable). Tot seguit s’hi aplica aigua a pressió per acabar d’extreure la brutícia. Aquesta aigua no és de boca (s’extrau d’un pou d’aigua no potable) i se li afegeix un ambientador que deixa una agradable aroma al carrer.

Aquesta neteja es fa en horari nocturn, de deu de la nit a sis de la matinada, per tal de causar les mínimes molèsties possibles a la vida ciutadana.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 setembre, 2026 - 14:00

El voluntariat del corriol camanegre va informar prop de 600 persones i va contribuir a una bona temporada de nidificació dels darrers anys

Un total de 67 persones voluntàries van participar en la campanya de...
Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...
Visita guiada a la pineda de Can Camins

dimarts, 1 setembre, 2026 - 13:00

Tornen les visites guiades gratuïtes pels espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge, el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...