Esteu aquí

En servei la bústia de retorn automatitzat de la Biblioteca Antonio Martín

Finalitza la implementació del servei d'autopréstec i bústia de devolució amb la tecnologia de radiofreqüència

dilluns, 18 novembre, 2019 - 17:30

Aquest dilluns ha entrat en funcionament la bústia de retorn automatitzat de la Biblioteca Antonio Martín i, a partir d'ara, el retorn de tots els materials de la biblioteca es realitzarà amb aquest sistema de classificació automatitzada. La nova màquina, instal·lada al vestíbul, permet la devolució dels préstecs, els classifica i els distribueix en cistells segons l'organització de la biblioteca (sala infantil, planta 1 i planta 2).

Gràcies a la implementació d’aquest nou servei es millorarà l’autonomia dels usuaris i s’alliberarà el personal bibliotecari de les tasques més mecàniques, cosa que els permetrà dedicar més temps a altres tasques com la preparació d’exposicions, clubs de lectura, assessorament, foment de la lectura o formació d’usuaris.

El canvi de sistema ha estat possible gràcies a una subvenció de la Diputació de Barcelona i la inversió de l’Ajuntament del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 23 juny, 2026 - 12:00

La Fira de la Palmira i la Festa del Nucli Antic omplen la plaça Jardins del Cementiri Vell

Tallers familiars, pòdcast en directe, cultura popular, concerts i sopar a la...
centric_festival_de_poesia_logo_2026

dilluns, 22 juny, 2026 - 14:30

Aquest estiu torna el Festival de poesia

La plaça Porxada del Cèntric i els jardins de Torre Muntadas s’ompliran de...

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...