Esteu aquí

En servei la bústia de retorn automatitzat de la Biblioteca Antonio Martín

Finalitza la implementació del servei d'autopréstec i bústia de devolució amb la tecnologia de radiofreqüència

dilluns, 18 novembre, 2019 - 17:30

Aquest dilluns ha entrat en funcionament la bústia de retorn automatitzat de la Biblioteca Antonio Martín i, a partir d'ara, el retorn de tots els materials de la biblioteca es realitzarà amb aquest sistema de classificació automatitzada. La nova màquina, instal·lada al vestíbul, permet la devolució dels préstecs, els classifica i els distribueix en cistells segons l'organització de la biblioteca (sala infantil, planta 1 i planta 2).

Gràcies a la implementació d’aquest nou servei es millorarà l’autonomia dels usuaris i s’alliberarà el personal bibliotecari de les tasques més mecàniques, cosa que els permetrà dedicar més temps a altres tasques com la preparació d’exposicions, clubs de lectura, assessorament, foment de la lectura o formació d’usuaris.

El canvi de sistema ha estat possible gràcies a una subvenció de la Diputació de Barcelona i la inversió de l’Ajuntament del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 17:30

La Nit en Dansa 2026 arrenca amb una mirada artística sobre el cos i el territori

El projecte comunitari compta enguany amb Big Bouncers, col·lectiu que...
centric_cloenda_connexions_2026_4.jpg

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...

dimarts, 19 maig, 2026 - 09:30

Healthy/Offline Families: un estiu per compartir hàbits saludables en família

Les activitats son gratuïtes i les inscripcions s’obren a partir de l’1 de...