Esteu aquí

En marxa els Plans de reactivació socioeconòmica covid-19

L’Acceladora d’Ocupació es posa en marxa a través dels Plans de reactivació socioecòmica en l’àmbit d’ocupació del SOC

dilluns, 22 març, 2021 - 15:00

El passat mes de novembre es va posar en marxa un Dispositiu d’intermediació específic, per reduïr els efectes de la covid, integrat en el marc d’ajuts directes del SOC per al finançament dels “Plans de reactivació socioeconòmica covid-19 en l’àmbit d’ocupació”, i que  té com a objectiu procurar la reinserció laboral ràpida de les persones que han perdut la feina per causa de la crisis generada per la  covid-19. Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, finançat pel Servicio Público de Empleo Estatal i cofinançat en un 50% per l’FSE

 

El Dispositiu, amb una durada d’1 any, aten a aquelles persones que han perdut la seva feina i que tenen experiència laboral, coneixement del mercat i competències adequades a la demanda de les empreses, mitjançant una cerca activa de feina i amb accions de curta durada.

 

Per tal de poder ser participant del programa caldrà realitzar entrevista ocupacional prèvia en el Servei Local d’Ocupació de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic de l’Ajuntament del Prat. Podreu trobar més informació la fitxa del servei.

Compartir

Noticies relacionades

OIAC

dilluns, 28 juliol, 2025 - 12:15

Canvis d’horari als serveis municipals durant l’estiu

Amb l’arribada del mes d’agost, alguns serveis i equipaments municipals fan una pausa en la seva activitat habitual o passen a funcionar amb horaris especia...

divendres, 25 juliol, 2025 - 14:30

El Consell de l’FP avança en l’elaboració de propostes de noves titulacions per al curs 2026-2027

La Comissió de Planificació de l’Oferta acorda la metodologia de treball que...

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

El Prat i Sant Boi presenten la diagnosi de necessitats del sector logístic dins el programa Treball, Talent i Tecnologia 2024-2026

La sessió ha servit per identificar reptes i accions clau per impulsar la...