Esteu aquí

En marxa el concurs fotogràfic d'Instagram #Viulestiualprat

Es podrà participar des del passat 6 de juliol fins el 31 d'agost, i guanyar xecs regal per utilitzar en restauració local.

dijous, 16 juliol, 2020 - 12:00

Ja ha arribat l’estiu al Prat del Llobregat i després d’uns mesos complicats a la nostra ciutat és moment de tornar a gaudir dels nostres carrers, plaçes i espais naturals.  Com ja és tradició estival, des del Centre Cívic Jardins de la Pau llencem el concurs fotogràfic d'Instagram #Viulestiualprat, assolint la seva 7ª edició de la convocatòria.

#Viulestiualprat és un concurs fotogràfic per descobrir l’estiu a la ciutat a través de les imatges dels pratencs i pratenques i, de totes les persones que vinguin a visitar la nostra ciutat i, la seva cultura o el seu entorn natural.

Com participar?

La convocatòria s’adreça a tothom a partir de 16 anys que vulgui mostrar les seves imatges a través del seu compte d’Instagram, utilitzant amb els hashtags #viulestiualprat i #jardinsdefoto, com també etiquetant al Centre Cívic @ccjardinspau. Es premiaran les tres millors fotografies amb un xec regal cadascuna per gastar als següents establiments de restauració local: “2 de Vins” (50 €), “Restaurant Catalunya – Aragó” (45 €) i a “Cal Pere Tarrida” (20 €).

Hi haurà exposició?

Al setembre, totes les imatges participants seran exposades al “Jardinet”, el nou espai de trobada del centre que se situa a l'espai de l'antiga cafeteria.

Gaudiu de l'estiu i de la fotografia! Participa al #Viulestiualprat!

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 8 octubre, 2026 - 18:00

L’Artesà inicia la temporada d'octubre a gener amb una bona acollida inicial per part de la ciutadania

La nova temporada d'octubre a gener del Teatre L'Artesà ha tornat a començar...

dijous, 8 octubre, 2026 - 13:30

Lectores: quan un taller de lectura es converteix en una xarxa de companyia i participació

El grup "Lectores", format per 5 persones de més de 65 anys del barri, es...

dimecres, 7 octubre, 2026 - 16:00

La Trobada “Entre Bambolines” reuneix unes set companyies del Prat

L’actor i narrador Santi Rovira va ser l’encarregat de guiar aquesta vintena...