Esteu aquí

En febrer, torna el mercat d’intercanvi i segona mà

A partir de demà, a les 10 h, s’obre el període d’inscripció virtual al mercat, que tindrà lloc el pròxim 6 de febrer de 10 a 14 h als Jardins del Cementiri Vell. La taxa d’inscripció, de 5 €, s’ha de fer amb targeta de crèdit en el moment de la inscripció.

Segona mà

dilluns, 17 gener, 2022 - 15:15

Demà, a partir de les 10 h del matí ja es podrà fer el tràmit d’inscripció per al mercat d’intercanvi i segona mà de la ciutat, que torna el pròxim 6 de febrer, el primer diumenge del mes. Hi poden participar les persones majors d’edat i empadronades al Prat i no es podrà sol·licitar més d’una taula per família. Es poden intercanviar i vendre productes de segona mà com ara llibres, joguines, material informàtic, roba, aparells electrònics, etc. Queda prohibida la venda professional, animals, aliments o productes perillosos o artesans.

El mercat es durà a terme diumenge 6 de febrer, de 10 a 14 h als Jardins del Cementiri Vell, després de gairebé dos anys sense fer-ho. Per fer la inscripció cal omplir el formulari electrònic i fer el pagament de 5€ de la taxa d’inscripció amb targeta de crèdit. Dies abans del mercat, rebreu un correu electrònic amb més detalls del funcionament i l’assignació de la taula.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...