Esteu aquí

Els tallers dinamitzats dels patis oberts canvien de data

A l’hivern els tallers es realitzaran en diumenge

Foto Pati Obert

dimarts, 3 gener, 2017 - 11:15

En finalitzar les festes nadalenques, arribarà una nova proposta de tallers dinamitzats als patis oberts dels centres educatius que participen en aquest programa (Escoles Jacint Verdaguer, Josep Tarradellas, Galileo Galilei, Bernat Metge, Charles Darwin i Pepa Colomer).

Com a novetat important, els tallers es realitzaran, de manera quinzenal, els diumenges, entre les 11 i les 13 hores. En aquest horari, els infants i joves de la ciutat podran participar en aquestes activitats dinamitzades de temàtiques diverses, que combinen el foment de la creativitat i les habilitats dels infants des d'una vessant lúdica.

A l’hivern es proposa una jornada esportiva de bàsquet, globoflèxia, esports amb ritme, circuit de xapes, conta contes i abaloris.

L'horari d'obertura dels patis els caps de setmana és de 10 a 20 h.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 30 abril, 2025 - 09:30

L’ús de pantalles en infants i adolescents protagonitza la XVI Jornada Tothom Educa

L’esdeveniment resulta un exercici ric de reflexió col·lectiva sobre un...

divendres, 25 abril, 2025 - 12:15

Lliurament de diplomes a l’alumnat de Comerç Internacional i Transport i Logística de l’Institut Les Salines

Aquesta formació ha aplegat enguany més de 250 estudiants

dijous, 24 abril, 2025 - 09:00

L’Escola del Parc protagonitza una nova entrega d’“El món a 150 cm”

L’alumnat de 6è de Primària del centre enregistra el setè programa del...