Esteu aquí

Els sindicats reclamen el pla de xoc de transport públic a l'aeroport

La Generalitat l'havia d'haver aplicat a principis de març.

divendres, 31 març, 2006 - 11:15

Els sindicats UGTCCOO del Baix Llobregat han recordat en sengles comunicats que fa més d'un mes i mig que la Generalitat va anunciar, per a principis de març, l'aplicació d'un pla de xoc per millorar el transport públic cap a l'aeroport del Prat, un pla del qual "a hores d'ara no en coneixem cap detall", segons CCOO.

UGT del Baix Llobregat ha reclamat que, "en el termini d'una setmana", el Govern català presenti "el promès pla de xoc".

Per la seva banda, CCOO ha anunciat que el dia 6 d'abril començarà mobilitzacions a l'aeroport "davant la falta de resposta efectiva de l'Administració als greus problemes de mobilitat".

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

dimarts, 2 juny, 2026 - 13:45

L'Ajuntament intensifica la neteja de carrers i contenidors a l’estiu

El servei de baldeig amb aigua s’intensifica i es farà cada 10 dies, mentre...