Esteu aquí

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al Centre de Formació de Persones Adultes Terra Baixa el mes de setembre

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Durant aquesta tardor, els Serveis d’Educació Ambiental han donat suport de forma específica amb planter i suport pedagògic als horts i jardineres de què disposen els centres educatius del Prat.

Concretament, s’han tutelat 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al Centre de Formació de Persones Adultes Terra Baixa el mes de setembre passat. En total, es tracta d’una superfície de 600m2 dins dels espais escolars destinada a experimentar la gestió d’un hort i valorar la importància d’aquesta activitat dins el nostre territori.

Distribució de planter per a les jardineres

A més d’aquesta acció, s’ha distribuït també planter per a les jardineres que es van instal·lar als centres com a resposta a una de les iniciatives que es va acceptar dins dels projectes participatius.

La proposta, tant en relació amb els horts com amb les jardineres, consisteix en la participació activa de l’alumnat en el manteniment del recurs i forma part dels projectes de sostenibilitat dels centres en el marc de la seva adhesió a la Xarxa “Al Prat, escoles més sostenibles” ara fa tot just 15 anys.  

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 14 agost, 2026 - 16:30

Continua l'estat excel·lent de l'aigua a la platja del Prat

Un nou control de l'Agència Catalana de l'Aigua certifica que la qualitat de...

divendres, 14 agost, 2026 - 14:45

Actuació de millora i renovació del verd urbà a Coronel Sanfeliu i Remolar

Les feines s’estan desenvolupant durant aquest mes d’agost i han previst l...

dimarts, 4 agost, 2026 - 13:30

Què fer si es troba un pollet fora del niu durant la temporada de cria?

L’Ajuntament del Prat proporciona un protocol d’acció i les clíniques...