Esteu aquí

Els senglars de Collserola arriben al Prat en busca d'aliment

Fan malbé conreus i mengen ous dels nius.

divendres, 25 gener, 2008 - 09:41

El nombre de porcs senglars que arriben fins al delta del Llobregat des dels boscos de la serra de Collserola ha augmentat els últims anys. Tot i que no s'ha fet cap cens, es calcula que hi ha una vintena d’exemplars rondant pel delta, a on arriben seguint les riberes del Llobregat. A més, no tenen problemes per creuar el riu perquè són prou bons nedadors.

Aquests animals provoquen danys en els conreus més propers al riu. Els porcs fers, que sovint esquiven les trampes de captura dels guardes forestals, també es mengen els ous dels ocells que habiten als aiguamolls.

Aquests animals, per bé que no suposen gairebé cap risc directe per a les persones, sí que poden provocar accidents si creuen carreteres. És per això que les administracions treballen en un pla per limitar-ne la població.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:45

Nou sentit de circulació al polígon Urgoiti per millorar la seguretat viària

Les intervencions es completaran la propera setmana i afavoreixen la connexió...
garbelladora amb.jpeg

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:00

Finalitzen les tasques de neteja de la platja arran de l’episodi de fortes pluges

L’AMB ha dut a terme treballs intensius per retirar la gran quantitat de...