Esteu aquí

Els patis de les escoles, una bona alternativa com a espai d'ús públic a l'estiu

Alguns patis oberts modifiquen l'horari a causa de les activitats d'estiu

dijous, 5 juliol, 2018 - 10:45

Des de fa 12 anys, la nostra ciutat compta amb el projecte Pati Obert, consistent a obrir els patis de les escoles fora de l'horari escolar, concretament en caps de setmana i en períodes de vacances. 

Actualment, doncs, els patis de les escoles estan oberts a famílies, infants i adolescents, perquè hi puguin fer esport i activitats. 

Horaris modificats

A causa de diverses activitats d'estiu que algunes entitats fan als centres educatius, els patis obren al públic només a la tarda, fins a les 22 h. És el cas dels patis de l'Escola del Parc, Josep Tarradellas i Bernat Metge. Trobareu els horaris als taulers d'anuncis que hi ha a la porta d'accés. 

D'altra banda, durant aquest estiu l'Ajuntament instal·larà diferents elements de joc en alguns patis escolars. Quan comencin les obres - la majoria al mes d'agost - es tancarà el servei de pati obert allà on sigui necessari. Un dels patis, el de l'escola Jacint Verdaguer, tancarà abans de l'agost, segurament la setmana vinent.

Hi ha un/a monitor/a, que va passant pels patis fent observacions d’ús, prenent estadístiques i intervenint en cas que es produeixi alguna incidència, per garantir el bon ús d'aquests espais. 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 22 maig, 2025 - 08:00

Demà arrenca el període de preinscripció per als cicles formatius de grau mitjà i de grau superior 2025-2026

El tràmit pot formalitzar-se fins al dijous 29 de maig

dimarts, 20 maig, 2025 - 12:45

L’Spring Festival omple la plaça de Catalunya d’activitats en anglès

Els centres educatius i culturals participants en el projecte Auxiliars de...

dilluns, 19 maig, 2025 - 13:30

El V Fòrum Ambiental Escolar reflexiona sobre la reducció de residus

Alumnat dels centres educatius adherits a la xarxa “Al Prat, escoles més...