Esteu aquí

Els nitbusos del Prat (l'N17, l'N18 i l'N19) activen el servei de parades intermèdies a demanda

Ja és possible sol·licitar que l’autobús s’aturi al punt desitjat dins el recorregut habitual, encara que no hi hagi una parada. Aquesta mesura està pensada especialment per a les dones i els menors que utilitzen el transport públic i promou una mobilitat més segura.

N17

dijous, 6 març, 2025 - 12:45

Els autobusos nocturns que enllacen la ciutat del Prat amb la plaça d’Espanya i la plaça de Catalunya de Barcelona, així com Castelldefels i l’aeroport, incorporen un nou servei de parades intermèdies a demanda. Les línies que oferiran aquest servei són l’N17, l’N18 i l’N19.

Això vol dir que, tot i que no hi hagi parada, els i les usuàries poden demanar al conductora o la conductora que s’aturi l’autobús (dins del recorregut habitual) si es necessita baixar, ja que aquest punt és més pròxim a la llar o el destí al qual es vol arribar. Els conductors decidiran el lloc més segur per aturar-se, en funció de la situació del trànsit, i l’usuari o usuària haurà de baixar per la porta del davant.

Aquest servei permetrà, per tant, facilitar i promoure una mobilitat més segura en transport públic, i s’estén, a més de les línies que presten servei al Prat, a les línies de 17 municipis metropolitans: Badalona, Barcelona, Montgat, Montcada i Reixac, Tiana, Viladecans, Gavà, Castelldefels, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Esplugues de Llobregat, Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià de Besòs, Sant Feliu de Llobregat, Cornellà de Llobregat i Sant Boi de Llobregat.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...