Esteu aquí

Els músics de Diables del Prat tornen al concurs de percussió

Després de guanyar l'edició de 2008, els músics tornen a prendre part del Concurs de percussió de Barcelona

dijous, 25 juny, 2009 - 15:00

El proper 27 de juny tindrà lloc a Barcelona el IV concurs de percussió de Barcelona. Un esdeveniment anual en què grups de percussió d'arreu de Catalunya opten a guanyar el premi a la categoria lliure i/o la tradicional del món del foc.

 

L'any 2007, el primer en presentar-se van quedar segons mentre que l'any passat, la Colla de Músics de Diables del Prat va ser-ne la guanyadora amb un tema propi que havien creat per l'esdeveniment. La Colla va néixer el setembre de 1995 i està formada per joves de 12 a 19 anys que assagen cada dissabte. 

 

En l'edició de 2009 tornen a prendre part per l'emoció i la descàrrega d'adrenalina que suposa participar en el concurs i, tot i haver preparat també un tema per aquest any, diuen presentar-se sense la seguretat que tenien amb el tema amb què guanyaren l'edició de 2008.

 

Molta Sort!

 

 

 

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 30 abril, 2026 - 10:00

Escola Imaxinada: tres anys repensant la relació entre art i educació a Camins Vius

Durant tres cursos consecutius, el col·lectiu Escola Imaxinada ha...

dimecres, 29 abril, 2026 - 17:30

Jardins de la Pau acull la 20a Festa de la Dansa amb una gran participació

La dansa torna a reunir escoles, entitats i col·lectius del Prat en una...

dimecres, 29 abril, 2026 - 16:30

La trobada Fet a mà omple de creativitat comunitària la plaça Sant Jordi

La cita va reunir grups de pràctica tèxtil d’arreu del Prat en el marc de les...