Esteu aquí

Els municipis catalans demanen a l'Estat que els condoni el deute

Ha estat durant l’assemblea de la Federació de Municipis de Catalunya, celebrada el matí de divendres a Calafell, en la qual ha intervingut l'alcalde del Prat, Lluís Tejedor.

divendres, 2 octubre, 2009 - 16:21

La Federació de Municipis de Catalunya (FMC) ha demanat a l’Estat que condoni als ajuntaments el deute corresponent a les últimes transferències que han rebut. Ha estat durant l’assemblea de l’organització municipalista, celebrada aquest matí a Calafell (Baix Penedès).

La Federació, que agrupa bona part dels municipis catalans, reclama que aquesta liquidació pendent que tenen els ajuntaments amb l’Estat no es faci efectiva. L’entitat municipalista ha assegurat que aquesta càrrega agreujarà els pressupostos dels consistoris de cara als pròxims dos anys.

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, ha insistit en les dificultats que tindran els municipis de menys habitants, que són precisament la majoria que integren la Federació. Tejedor ha intervingut a l’assemblea en nom del grup d’Iniciativa Verds-Esquerra Unida i Alternativa.

L’organització municipalista ha tornat a assegurar que és urgent solucionar la qüestió del finançament dels consistoris, tant pel que fa als recursos procedents de l’Estat com de la Generalitat.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 1 juny, 2026 - 14:30

La Shopping Night torna al Prat per dinamitzar el comerç local amb una tarda plena d’activitats

Una trentena d’establiments allargaran l’horari fins a les 22 h i oferiran...

dijous, 28 maig, 2026 - 21:15

L’Ajuntament impulsa la segona edició de la iniciativa ElPratVal

Els vals es podran sol·licitar des del 19 d’octubre fins al 22 de novembre, o...

dijous, 21 maig, 2026 - 14:45

La 1a Fira de l’Ocupació del Prat reuneix gairebé 330 persones en una jornada dedicada a noves oportunitats laborals

La jornada ha comptat amb la participació de 20 empreses i entitats, que han...